äventyr!

Ja så var man i Eskilstuna nu då, Lina ville att jag skulle följa med så vi tog bussen hit. Skulle egentligen åkt bil om vi hade fått tag i någon eller kunnat hyra. Men vi är alldeles för panka, eller ja jag är alldeles för pank, det är Lina som står för denna resa.

Bussen kändes det som att vi satt på en hel dag fast det bara var 1,5 timme. Åt kinamat väl framme vid Eskilstuna station.

Nu sitter vi o kollar på någon jävla basketmatch som Abbe (Linas pojkvän) dömer. Jag som verkligen hatar basket av hela mitt hjärta och ändå sitter jag och kollar, eller iofs jag skriver ju här. Det är ett finskt lag mot ett svenskt lag. Är sjukt irriterande att höra finnarnas coach skrika åt dom vad dom ska göra o så. Herrekyyd asså!

Snart ska vi till deras hotell och då ska ja lägga in det här på internet förhoppningsvis.

Nej nu har min huvudvärk tagit över så nu ska ja spela spindelharpan ist för att skriva här.

Heipa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0