Ännu en dag utan något att göra

min dag hittills har varat i 2 timmar, under dom timmarna har jag smsat med kriss som vanligt =D rökt lite brajja haha och städat lite i mitt rum.

igår så fick jag nog av att bara använda utorrent på min dator så ja laddade ner dc++ eftersom jag inte orkade ta fram min andra dator där jag har dc++. men gissa hur mkt jag laddade ner då. jo 2 säsonger av my name is earl och massa musik plus massa andra filmer. DC++ slår ju lätt uTorrent.

nu ska jag gå ut och röka sen ska ja dra upp och käka frukost + mata katterna och sen kanske skriva ut lite mer cvn så ja kan få ett jobb nån gång, fast pappa har fucking äckelapple dator som man inte fattar ett piss av :(


jag tror jag ska börja skriva min blogg på engelska, lite mer worldwide med engelska haha.




1. vad står det på ditt första sms?- ha ha ha people laugh at me when i say u correct my english ! U know wot i meant ! Id rather work like that than no sleep at all but ts still hard ! x x x  my next rest is at 4 ! x x
2. vem ringde du sist?- malin
3. hur många kontakter har du som börjar på A?- 12
4. vad stog det på det 7e smset?- goodmorning baby not up 2 much until 10 just gonna get sum breakfast in a bit ! wot u doin? Ur up early 2day! X x x
5. vem skickade du sms till senast?- Tessa
6. vad stog det på det 31e smset?- Kom genast ut
7. hur många kontakter har du?- 312
8. vem är person nummer 34?- danne.
9. vad stog det på det 3e skickade smset?- didn't u get my message?


Ta fram mobilen, sedan kontaktlistan

Har du kysst nr 8? nej
Brukar du vara med nr 15? nope
Gillar du nr 11? Haha neeeej
Är nr 60 en sötnos? Njae söt e hon inte direkt haha
Älskar du nr 13? haha nej

Är nr 1 bäst?  nope
Går nr 10 i samma klass som du? nej
Har nr 26 en likadan mobil som du? nej
Är nr 5 älskvärd? Nej han e ju pundare
Är den sista kontaken sämst? Antagligen eftersom ja inte ens kommer ihåg vem de e





aja heiiipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0