palla

i förrgår hade jag världens konstigaste dag..
först försökte jag rädda en alkis som spräckte pannbenet sen påväg hem vart jag attackerad av måsar som försökte bajsa på mig :S

iaf idag har jag jobbat sen kl 11.00 och skulle egentligen sluta kl 15.00 men jag stannade till kl 20.00 - sista timmarna ville jag verkligen ta livet av mig, eller snarare att någon skulle ta livet av mig.. hatar det här jobbet, jag HATAR det verkligen, alla roliga säger upp sig eller får sparken och kvar blir bara dom tråkiga :/
just  nu är jag ganska så sur.. sitter o kollar på när dom steker burgare och det enda jag vill är att åka hem..  hem till min säng och bara lägga mig och dö (ja faktiskt vill jag dö just nu) är så jävla utmattad i både skallen och kroppen så det bara skriker om det. båda i köket är väldigt söta så jag har inget emot att sitta och titta på dom :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0