jahapp

fuck det här vädret.. skulle ju grilla me abbe o lina idag men ja försov mig som vanligt och sen vart det kallt ute.. SUCK!
nu sitter jag här o tråkar, vafan ska man göra? kan inte få tag på någon heller nu när mobiljäveln inte funkar!! SATANS NOKIA!!!!

shakira mår iaf bra, hon sitter o tvättar sig och ser söt ut.
men iaf så gjorde jag teoriprovet i måndags och jag klarade det wihuu.. uppkörning först den 31aug tyvärr.. men snart ska pappa o ja köpa en bil till mig. har redan hittat några stycken ja kan tänka mig att köpa..
sen blire till att söka nytt jobb med mer lön!! 8000/mån räcker inte långt, lite räkningar och 3 paket cigg så e ma nju nästan pank, får börja panta burkar. kankse kan bli miljonär på det en vacker dag, måste ju prova för att vara säker haha.

aja ska ut i friska luften och springa nu. so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0