fasiken asså

idag/ikväll har jag jobbat som vanligt... och sista veckan har varit ett helvete.. bråk o svek o allt vad det innebär. den 18e åker jag till hallstahammar på intensivkursen =)

plus att idag fick jag ett TILL brev från inkasso på en räkning jag inte betalt från adressändring för at jag har redan betalat en sån tiidigare vafan ska ja betala samma summa för samma sak 2 gånger för?? nej imorrn ska ja åka hem till pappa o ringa det där jävla företaget och klaga annars får jag väl leva med att posten hommer hem till pappa så får jag väl åka dit varenda jävla dag och hämta posthelvetet!!

imorgon ska ja till jakan och kolla på när lina tar studenten o så ska jag åka flak med henne :D ska bli roligt, sen ska ja hem till henne o gå på hennes mottagning och käka o sådär, ska bli mysigt..

jag vet inte vad jag ska göra... gillar en kille men verkar inte som det är ömsesidigt och det går ju inte bara att stänga av alla känslor sådär lixom, FAN! hatar det här.. nu skulle man haft en pistol, alltså inte att skjuta mig själv med utan att skjuta honom med haha :D

och jag hatar när folk säger " aaa men ja knullar dig" fan kom hit så ska du få se vem som knullar vem idiot... knullar dig upp och ner tills du inte kan gå för fan.. :S

neeej nu ska ja käka en billys och lägga mig i sängen o glo på filmis :D

GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0